Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Obračun u evropskom loncu

Komentari (45) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 14 novembar 2012 17:34
Branislav G. Romčević
Odlična sublimacija srpske političke scene i situcaije. Slobodan sam da dodam nešto svoje: Situacija sa ispiranjem srpskih mozgova bila je podnošljivija pod žutima - onda smo imali jednog glavnog glumca, dragog Botu, blago i poizdalje praćenog "patrijotom" Jeremićem. Danas imamo tragikomični trojac, koji je zbilja nemoguće pratiti u neprekidnom gostovanju na televiziji i u beslovesnosti i tužnoj komičnosti izjava.
Preporuke:
120
7
2 sreda, 14 novembar 2012 17:48
šta reći
Pametno, kratko, jasno. Bez vrdanja i u metu. Otvara oči i pogađa u srce. Ali džaba je to sve kad govorite gluvima i slepima.
Preporuke:
100
4
3 sreda, 14 novembar 2012 17:58
sve je jasno
Ne znam da li je neko od komentatora gledao sinoć Đorđa sa Drecunom na naprednjačkoj "Svet plus info" televiziji? Bilo je strašno kako nekadašnji ljuti slobista i radikal Drecun danas kao mala maca prede o "realnosti na terenu", i "zaštiti naših ljudi dole". Nema više razlike u stavovima između njega i nekog LDP-ovca, zvučao je gore od Borka, da ne kažem Čede. A Đorđu svaka čast na strpljenju, upornosti i odličnom tekstu.
Preporuke:
148
3
4 sreda, 14 novembar 2012 18:00
Šešeljevac
Pa možda "žrtva" i nije izložena ni nasilju ni uceni. Možda je u pitanju dobrovoljno sklopljen aranžman. A žrtve su nemoćne da nešto promene.
Preporuke:
74
2
5 sreda, 14 novembar 2012 18:07
Dejan S.
Kakav god bio put našeg naroda je mučenički,a put vlastodržaca podanički i izdajnički.Izgleda da nema kraja poniženjima i pričanju bajki o EU,ali nadajmo se da ćemo i to preživeti i nadživeti,pa jednog dana će istorija ljude i događaje nadajmo se nazvati pravim imenom.
Preporuke:
91
0
6 sreda, 14 novembar 2012 18:20
suština
"Ako će već, po svoj prilici i po običaju, i ovoga puta najveći deo predizbornih obećanja i parola ostati mrtvo slovo na papiru, ako neće biti ništa od najavljenog preispitivanja („Borkovih“) sporazuma sa Prištinom, ako se, naprotiv, pregovori ubrzavaju, a kooperativnost povećava – onda bi makar mogli pošteno da nam kažu čime im, to jest, čime nam to prete. Ekonomskim kolapsom? Povratkom viza? Gubitkom vlasti? Moralnom kompromitacijom? Fizičkom likvidacijom? Možda ćemo ih razumeti i podržati. Samo da i sebe i nas više ne ponižavaju mantrom o „evropskoj budućnosti“, „borbom za očuvanje teritorijalnog integriteta“ i kako to činimo radi nas samih i „budućnosti naše dece

Ovo je suština. Kako je jednostavno i logično kada to Đorđe napiše i slikovito objasni.
Preporuke:
86
2
7 sreda, 14 novembar 2012 18:24
Milan
Tikva u koju svi zajedno duvaju je strah i zelja da zadrze novac i imovinu koju su na sebe prepisali baveci se toboze ;politikom;.Van poltronskog Beograda i Novog Sada ne postoji opstina ni mesna zajednica u kojoj bi kandidat bilo koje stranke iz ovog skupstinskog saziva (ne racunajuci stranke manjina) pobedio na izborima po vecinskom sistemu...zato nije vazno ni Kosovo ni ekonomija ,jedina tekovina koja ih zanima je u Ustavu sacuvati nametnuti proporcionalni izborni sistem...o demokratiji u ovim politickim strankama i demokratskom kapacitetu njihovih vodja i clanova ne vredi trositi reci...ono sto je odavno svima osim ;analiticarima ; potpuno jasno , je cinjenica da se nikakve demokratske promene ni nacionalni,ekonomski i kulturni napredak ne mogu desiti sa ovom politickom elitom a da se ona na ovakvim izborima nemoze smeniti...ne treba sumnjati u bioloski instikt ka odrzanju ...kada dodje vreme promene ce se desiti na ulici kada vec nemoze kroz institucije sistema...za1,5 do 2 god
Preporuke:
59
2
8 sreda, 14 novembar 2012 18:25
Little Big Serb
Analiza nije pogresna ali nije ni narocito tesko analizirati sadasnju situaciju u Srbiji. Postoji sta ?Evropska integracija! Tacka, to je sve. Bivsa vladajuca koalicija, sadasnja opozicija je na istoj liniji kao prosla opozicija, danasnja vladajuca koalicija. Svi su za tu potpuno pogresnu opciju. Bilo bi razumljivo, ili bar donekle da su obe velike stranke za tu integraciju ali pod razlicitim uslovima. Uopste ne. I jedni i drugi daju Kosovo a sto to nazivaju resenjem dez priznanja je potpuno nevazno jer je laz. Oni su Kosovo priznali sem sto se to ne kaze tim recima. Svi ovo znaju ! Opasnost je sto mnogi ne vide nikakvu opasnost u tome vec se nadaju da ce sa evro kreditima ziveti ipak bolje a na Kosovo ionako ne idem. Da ova protiv narodna i idiotska politika ne izaziva revolt se jedino moze tumaciti ne pogresnim shvatanjem sadasnje politike, svi znaju sta ovi nameravaju neko pogresnim sagledavanjem katastofalnih posledica te politike.
Preporuke:
57
0
9 sreda, 14 novembar 2012 18:35
Milan
Jer nema dubljeg pada niti većeg poniženja od onoga kad maltretirana žrtva ne samo da ne sme da se buni i protestuje, nego kada ne sme nikome, pa čak ni samoj sebi, da prizna da je nasilju i uceni izložena.

Pa ovi više ne samo da ne traže da ćutimo nego da se i radujemo i sami zahtjevamo dodatnu porciju batina.
Inače problem srpskih političara je što su slabo ako uopšte obrazovani, raspolažu skromnim intelektualnim potencijalima, sumnjivih su moralnih kvaliteta (jesu li svi već zaboravili aferu Kofer?) i generalno su nesposobni osim da od gotovog prave veresiju. Što se njihovog patriotizma tiče ne treba zaboraviti da su to uglavnom djeca komunista, onih koji su cijelu kašu i zamutili pa mi samo već godinama kusamo tu istu.
Preporuke:
64
1
10 sreda, 14 novembar 2012 18:52
Decko iz B.
Jer, ako će već, po svoj prilici i po običaju, i ovoga puta najveći deo predizbornih obećanja i parola ostati mrtvo slovo na papiru, ako neće biti ništa od najavljenog preispitivanja („Borkovih“) sporazuma sa Prištinom, ako se, naprotiv, pregovori ubrzavaju, a kooperativnost povećava – onda bi makar mogli pošteno da nam kažu čime im, to jest, čime nam to prete. Ekonomskim kolapsom? Povratkom viza? Gubitkom vlasti? Moralnom kompromitacijom? Fizičkom likvidacijom? Možda ćemo ih razumeti i podržati. Samo da i sebe i nas više ne ponižavaju mantrom o „evropskoj budućnosti“, „borbom za očuvanje teritorijalnog integriteta“ i kako to činimo radi nas samih i „budućnosti naše dece“.

Kao da ste mi iz duse procitali moje misli!

Plase se, i "ovi" iz Vlade a pogotovo iz Opozicije za (post)revansizam. Vec galame po tom putanju. A to najzvucnije koji su se osvetili "onim Milosevicevim"!
Preporuke:
37
0
11 sreda, 14 novembar 2012 18:55
Brane2
Još oko pitanja "zašto nam ne kažu":

Pa zato što bi pošten, transparentan, javan prikaz stanja totalno uništio ili bar debelo otežao dobavljivost i ovih kredita što stižu.
Preporuke:
35
1
12 sreda, 14 novembar 2012 19:08
zoran
Jer nema dubljeg pada niti većeg poniženja od onoga kad maltretirana žrtva ne samo da ne sme da se buni i protestuje, nego kada ne sme nikome, pa čak ni samoj sebi, da prizna da je nasilju i uceni izložena. A upravo to je, da se ne lažemo, situacija u kojoj se danas nalazi Srbija na svom „evropskom putu“ – za koji je teško reći da li je zbog svog nasilnog i sado-mazohističkog karaktera manje „srpski“ ili manje „evropski“. A najmanje dostojanstven i ljudski.


Fantasticno receno...Bravo!

sta reci recimo za Milovana Drecuna, znaci, bio sam ubedjen da covek ima neki potencijal, nikad u zivotu nisam ni pomislio da moze ovoliko nisko da padne, jednom sam rekao, ali da ponovim, zar je ta poslanicka stolica toliko vredna da zbog nje pada ovako nisko...e moj Drecune, pa vidi sta si pisao u tvojim knjigama o kosovu, pa ti si mi je potpisao, ali...bice i gore, nije ovo nista!
Preporuke:
73
0
13 sreda, 14 novembar 2012 19:11
fristajlo
Jer nema dubljeg pada niti većeg poniženja od onoga kad maltretirana žrtva ne samo da ne sme da se buni i protestuje, nego kada ne sme nikome, pa čak ni samoj sebi, da prizna da je nasilju i uceni izložena.

Mislim da gospodin Vukadinović precenjuje moralni integritet osoba koje se u Srbiji bave obavljanjem političkih poslova; racionalizacijom sopstvene želje za lakim i lepim životom u sveopštoj bedi mnogi su svoj angažman preimenovali u "državništvo", a radi se samo o osobama sa niskom odgovornosti i otuđenim od naroda koji "zastupaju".
I u samom narodu, realno, preovlađuje stav- "baš me briga za Kosmet". 100 godina se to pitanje zapušta, gura pod tepih, izbegava- a ovo danas je samo kulminacija.
Pretnje su jasne i otvorene; ako ne odustanemo od Kosmeta- ništa od EU, verovatno nove sankcije i izolacija, a svi oni koji su ikad vukli na tu stranu- idu na neodređeno vreme u politički zapećak, sa nepoznatim rizikom od kazne za 20 godina zamajavanja naroda.
Preporuke:
48
2
14 sreda, 14 novembar 2012 19:13
Miloš
Maestralno, sve rečeno je tačno. Svaka čast g. Vukadinoviću.
Preporuke:
46
0
15 sreda, 14 novembar 2012 19:31
Goran Jevtović
Neko će reći kako je to samo fol, upravo da bi se prikrilo koliko su razlike male i koliko (skoro) svi duvaju u istu tikvu. I to nije sasvim neosnovano.

Odlična analiza Đorđe!

Jedino oko čega se ne slažem je da su tzv. političke snage u "teškim svađama".
Zašto? Zato što je, od 5.oktobra na ovamo, i tek sada, sve pod kontrolom imperijalnih gazda.
Onih istih koji su nas i bukvalno, životinjski, tukli čitavu deceniju, a zatim isfinansirali, sa tačno 107 milona dolara, prevrat, slamanje i konačnu okupaciju Srbije!

I dok konačno ne shvatimo značenje pojma AGENT OD UTICAJA, dok se ne lupimo po glavi i kažemo sebi:

"...alo, ovi su klasični plaćenici, oni su davno odabrani, kompromitovani, konkretno vezani u čvor... ovi ne greše, već tačno izvršavaju ono što im je naloženo... oni planski i ciljano neguju sveopšti haos u zemlji... oni planski dalje zadužuju zemlju kod stečajnog zlikovca (glavna finansijska poluga Imperije!) pod nazivom MMF...
Preporuke:
62
2
16 sreda, 14 novembar 2012 19:32
Goran Jevtović
(nastavak)

...oni ciljano i po tačno predviđenom tajmingu operacionalizuju tzv. Borkove sporazume, stupaju u prijateljske razgovore sa ovejanim krvolokom i teroristom Hašimom Tačijem, užurbano, pored priznanja granica, "relaksiraju" odnose sa narkodržavom, sve kunući se kako "nikada neće priznati OVAKO proglešenu nezavisnost".... oni beskrupilozno i po diktatu gaze ne samo Ustav ove zemlje, već i Rezoluciju 1244, pa tako i SB OUN kao poslednje uporište... oni su odlučili da ponište i pljunu na vekove srbske istorije, na junake, na krv prolivenu i da "nađu" "istorijsko rešenje" za Kosovo... oni nas ljudi zamajavaju, sluđuju, lažu, obeshrabruju, prave budalama, a sve to radi obilate lične apanaže i zato što su patološki slučajevi (jer kako bi inače bili vrbovani, kompromitovani a zatim, prihvatili da razbiju zemlju do kraja!)..."

Dakle, dok se ne probudimo i ne uključimo zdravi razum i logiku, dok ne shvatimo napred navedeno, nećemo se izvući.
Narednih meseci i doslovno sledi slom!
Preporuke:
58
1
17 sreda, 14 novembar 2012 20:00
Dragan
Šta očekivati od onih koji izdaju vlastite ideale i program vlastite stranke i pređu na stranu opcije protiv koje su bili?!

Šta očekivati od onih koji mogu sa svakim?!

Šta očekivati od onoga koji je otvoreno lagao javnost o 1000 evrića zarad (po njegovim rečim9 pobede Tadića protiv Nikolića; a sada se nalazi sa tim Nikoližem, a protiv Tadića?!

Luda kuća!!!
Preporuke:
54
0
18 sreda, 14 novembar 2012 20:26
Ultravisitor
Djordje zasto pisete za Polikitu? Urednistvo Polikite cenzurise svaki komentar podrske upucen vasim komentarima dok sovinisticke i mrzilacke komentare objavljuju. Vasi komentari na Polikiti su imali u proseku 80 komentara u vreme zute strahovlade. Danas, jedva 10-12 komentara. Samo im dizete rejting kao nezavisnom i neokupiranom mediju. Isto pitanje se moze postaviti i stalnom novinaru Polikite g. Lazanskom. Postovanje.
Preporuke:
50
3
19 sreda, 14 novembar 2012 20:51
A.Č.
Jer nema dubljeg pada niti većeg poniženja od onoga kad maltretirana žrtva ne samo da ne sme da se buni i protestuje, nego kada ne sme nikome, pa čak ni samoj sebi, da prizna da je nasilju i uceni izložena. A upravo to je, da se ne lažemo, situacija u kojoj se danas nalazi Srbija na svom „evropskom putu“ – za koji je teško reći da li je zbog svog nasilnog i sado-mazohističkog karaktera manje „srpski“ ili manje „evropski“. A najmanje dostojanstven i ljudski.


Đorđe Vukadinoviću popisujem.Gledao sam te neku veče na TV BN iz Bijeljine u emisiji "Ćirilica".Mislim da je bilo na TV BN.
Preporuke:
28
1
20 sreda, 14 novembar 2012 21:23
Anonimus
...žrtva ne samo da ne sme da se buni i protestuje, nego kada ne sme nikome, pa čak ni samoj sebi, da prizna da je nasilju i uceni izložena. A upravo to je, da se ne lažemo, situacija u kojoj se danas nalazi Srbija na svom „evropskom putu“...


Ovo mi zapade za oko, a posle videh i jedan konfirmativan komentar.

Ovo nije tačno! Srbija danas nije ponižena a sve sebi može da prizna. Pa ne čini valjda Srbiju šaka klošara, probisveta i secikesa koje su zauzele visoke upravničke položaje jedne (privremeno nestale) države pod okupacijom!

Srbija danas stoji sa strane, gleda i čeka.
Preporuke:
33
1
21 sreda, 14 novembar 2012 21:29
Slavomir Srpski
Vukadinovic ima pravo da trazi dokaze i informacije o tome da li rad sadasnje vlade po pitanju Kosova daje konkretne rezultate, pozitivne po Srbiju. Kao sto Drecun ima pravo kada tvrdi da vlada ni implicitno ni eksplicitno nece priznati niti pomognuti stvaranju "nezavisne Pristine". Postoji opravdana sumnja da se neki licni poklini Taciju cine radi dobijanja datuma o pregovaranju za datum pocetka rasprave o datumu jevropskih priblizanija...Tome narocito doprinose tvrdnje da je eu-priblizanije bezalternativno cak i onda kada su Srbi u vecini evro-skeptici, pa se takvo naturanje vladine politike pretvara u dogmatsku diktaturu koja radi protiv volje naroda i demokratije. Problem je da je ova vlada netransparenta prema javnosti, protivno predizbornim obecavanjima i demokratskim procesima: koliko nedelja cekamo da barem Skupstina dobije Nikolicevo nacrtanije nove platforme??? Obecanja, ludom radovanja?? Verovatno je potrebno imati dodatno strpljenje, da bi videli konkretno delovanje vlade.
Preporuke:
15
4
22 sreda, 14 novembar 2012 22:03
Manasko
Slozicu se sa vama g-ne Vukadinovicu, ali, obuzima me jedan utisak, utisak za koji se cudim da ga niste pomenuli u ovoj kolumni!?
Zar vam se ne cini da je mnogo vaznije, od ovoga sto ste izneli (uz opasku-sve je prokleto tacno), to sto je zacudjujuce bolno da se svih ovih godina nije pojavilo nijedno "novo lice" na Srpskoj politickoj sceni, toliko godina, citava vecnost, a mi sve gledamo, slusamo i glasamo za jedne te iste, te ciji "djon obraz" ni najmanje ne smeta da se bar pomisle na povlacenje. Toliko im je slatka vlast, tako su srasli sa funkcionerskim foteljama,...
Molim Boga, molim ga da iznjedri novi lik, novog coveka - srbina od srpskog roda koji bi, (valjda), mogao da nas povuce iz ambisa, skrene sa stranputice i odvede na breg, mali bregic, samo par metara, sa kog cemo bar malo dalje videti i bar malo bolje rasudjivati sta nam valja ciniti.
Izvinite sto namecem, ali to bi mogla biti tema za neku buducu Vasu kolumnu, jer, niko ne zna tako dobro da obradi goruce teme, do Vas
Preporuke:
29
1
23 sreda, 14 novembar 2012 22:19
Gavrilo T. Dimitrijević
Gledao sam sinoć film "The Weight of Chains" da se malo podsetim šta je to dovelo Srbiju u ovo očajno stanje. Pročitao sam i ovaj tekst i sve mi je jasno.

NATO nas i dalje vuče za nos i gazi čizmom po glavi.
Preporuke:
35
0
24 sreda, 14 novembar 2012 23:16
Lola
SNS je iskomprovitovan samim svojim nastankom i nedoslednošću.
SPS je komprovitovan koferčetom, učinkom u prethodnoj vladi...
DS je preduzeće bez ikakve ideologije koje krade i izdaje Srbiju.
I ovakva politika je očekivan ishod ovakvih stranaka. Postavlja se pitanje zašto Srbija bira ove kad je jasno ko su i šta su. Mislim da su tri uzroka ove situacije:
1. Mediji
2. Mediji
3. Mediji
Preporuke:
38
0
25 sreda, 14 novembar 2012 23:25
Konobar
Tekst je odlican ali je izasao u nevreme bas sada kada dobijamo priznanja i ohrabrenja iz Brisela. Ocigledno je da gospodin Vukadinovic ima sutra da bude "stavljen na mere" kao sumnjivo lice koje ugrozava idilu najevropljana i proevropljana.
Preporuke:
28
0
26 sreda, 14 novembar 2012 23:27
Filozof
"Postoje u istoriji i u životu trenuci kada se mora pognuti, istrpeti zulum, stegnuti srce i progutati nepravda"

Otkad sam rođen ja živim u takvoj situaciji i državi. Da samo imam gde da odem...
Preporuke:
14
2
27 sreda, 14 novembar 2012 23:28
FIlozof
I ovo šta živimo je više obračun i lonac nego išta evropski
Preporuke:
11
1
28 sreda, 14 novembar 2012 23:53
Gordana
Dragi Djordje,
Pravo u metu, kao obicno!Hvala Vam zbog upornosti i hrabrosti da ocuvate zdrav razum Srba u ovom ocajnom vremanu.Molimo Vas da jos agresivnije i cesce , gde je to moguce u ovoj informativnoj zabokrecini, iznosite i artikulisete ovaj narodni ocaj.
Ovo drustvo sa dokopalo vlasti i ubrzano gura u provaliju ne hajuci sto sve u narodu vri!Jadino Vi i saradnici u NSPM zvone na uzbunu , artikulisu i nazivaju stvari pravim imenom.Mora se brze delovati jer napravljene stete necemo moci da popravimo. Zato se ovi toliko i zure.Neznam kako, ali MORAMO IH SPRECITI!
Preporuke:
21
0
29 četvrtak, 15 novembar 2012 01:10
Rin o-o to
Postpetooktobarski epilog. Presek je očekivan pošto je sistematično programiran od spolja i nije prepoznat kada je trebalo već je euforično, odavde,protažiran. Uzak manevarski prostor za zvaničnu politiku je taman toliki da se predstava o „famoznoj demokratiji“ bezalternativno igra i u kojoj se srpska državna suspstanca nezaustavljivo topi. Ambijent je tako i konfigurisan da je „iskakanje“ zapravo nemoguće a nemoć očigledna. Antisrpska mašina rutinski radi i povlači konce a Srbi bi to naknadno shvatili posle strateških egzekucija (brutalno otimanje Metohije i Kosova, ekonomska devastacija do pretećeg ekonomskog sloma). Šta je alternativa? Treba konsenzualno promeniti „ishranu i stil života“ koliko je moguće jer su Srbiju učinili „zavisnikom“. „Zavisnik“ (ne) može da živi „bez lekova“? A oni „lekove“("dobronamerno") samo sipaju. Ko uspe da preseče tu „osovinu“ učiniće put Srbije s mnogo više alternativa, ali pozitivnih...
Preporuke:
17
0
30 četvrtak, 15 novembar 2012 01:10
Rin o-o to
... A za to je potrebno vreme, makar onoliko dugo koliko je na pogubnoj bezalternativnosti insistirano.
Preporuke:
9
0
31 četvrtak, 15 novembar 2012 01:41
vojislav djuric
Odlican tekst. Ne razumem narod koji na izborima daje 15 % glasova Dacicu koji je vec bio na vlasti do 2000 godine, tada doveo Srbiju na ivicu ponora pa ponovo bio u vladi 2008 do 2012 koja se nije proslavila. Blago receno, Dacicev SPS nije bas uspesan do sada, pa zasto gradjani glasaju za njih. Pored toga, njih je i lako ucenjivati, imaju grehove iz proslosti, kao i SNS tj bivsi SRS. Zasto, o zasto narod ne glasa kao ja za DSS tj Kostunicu koji stranci ne mogu da ucenjuju i koji su se vec pokazali kao uspesni u upravljanju privredom? Setite se bar kolike su Vam bile plate u vreme kada je Kostunica bio na vlasti ako se ne secate drugih stvari, ljudi. Ivica nas ponovo vodi prema ivici (ponora). DS je takodje bio neuspesan, setite se barem koliko su vam plate pale u vreme Tadica i (Dacica). Cela nasa javnost godinama je ismevala i klevetala DSS a sada se cudimo zasto smo dosli dovde.
Preporuke:
27
3
32 četvrtak, 15 novembar 2012 07:01
Poštovalac NSPM
Zapažanje je na mestu upravo identično onom mom iz komentara na stav našeg nam predsednika Tome gde sam čak oštrije retorički nastupio u pogledu položaja srpskog naroda-po meni tačnije, ali suštinski podudarno.
Nema gospodine Đorđe Nemanjića izumrli su, ovo što nam se nudi je besmisleno, beskorisno, i nosi u sebi autoimuni gen na sva srpska pitanja.
Oni kod očiju i ne vide kakvu svetinju brane, čak ni zlu silu zapadnu ne primećuju samo da im komšija ne preotme vlast a ko te pita šta će sutra biti.
Ovi instant političari su ljudska bića sa greškom i kod njih su odavno obrisane ako su ikad i postojale normalne ljudske vrednosti.
Preporuke:
12
0
33 četvrtak, 15 novembar 2012 08:24
s.p.Lajković
" onda bi makar mogli pošteno da nam kažu čime im, to jest, čime nam to prete. Ekonomskim kolapsom? Povratkom viza? Gubitkom vlasti? Moralnom kompromitacijom? Fizičkom likvidacijom? "

Problem je dragi Vukadinoviću što nama tj.njima (našim političarima) niko i nikako ne preti .Obećavaju im .Obećavaju im - kule i gradove,prosperitet njih i njihovih porodica ,možda im čak obećavaju ulogu nekakvog zaštićenog svedoka ako narod krene protiv njih . Pogledajte osmehe na licima Dačića i Nikolića u susretu sa one dve babe ...a ozbiljnu facu nikolića sa Putinom .Putin ništa ne obećava, on ih pita šta će te da uradite a oni se plaše da mu kažu : ništa , šta nas briga za Kosovo .Nije ni čudo da se posle opet pojavljuju vesi da naši "političari" privatno pričaju jedno a javno sasvim drugo i to hej, posle pojave Vikiliksa ...pa to je toliko apsurdno i blesavo a možemo to samo da posmatramo sa mukom i nemoćno .Diletanti i pokvarenjaci su to i njih analizirati je više besmisleno !
Preporuke:
17
0
34 četvrtak, 15 novembar 2012 10:02
Beli Orao
Vojislav Đurić. DSS ima odlične muzičare, ali nažalost nema ko da povede kolo, a bez kolovođe i keca ništa.
Preporuke:
12
7
35 četvrtak, 15 novembar 2012 10:09
Beograđanin
Slažem se potpuno sa vašom konstatacijom, Đorđe. Dodao bih samo još to da to rečito govori o pravim ciljevima i motivima većinskog dela naše političke klase - a to je vlast radi pljačke. Nema tu ni države, ni građana, ni istorije, ni opšteg dobra, ni političkih ideja i doktrina. Pohlepa za pljačkom jedino, i ništa više. Rezultati se vide. Svuda su oko nas. Moje je lično mišljenje da je ovo uverljiva demostracija netačnosti ideje koja je plasirana pre oko dve decenije da je bezideologijsko društvo najbolje moguće. Praksa očigledno pokazuje da, dok ideologija možda sputava politički pluralizam, dotle bezideologizacija razara samo društveno tkivo. Jer ideologija i nije ništa drugo nego sistem ideja apstrahovan iz vrednosnog sistema društva. Uništavanjm ideologije, dakle, pojedinici prestaju da uvažavaju društvo u kojem žive i krajnje se egoistički ostrvljuju na njega. To je ono u čemu živimo danas.
Preporuke:
12
0
36 četvrtak, 15 novembar 2012 11:15
@ beograđanin
Ali ovo društvo nije bez ideologije...sasvim određena ideologija proizvela je ovo stanje!
Preporuke:
7
0
37 četvrtak, 15 novembar 2012 13:42
Siniša
Mi, zapravo, nemamo zbog čega da se bunimo jer uvek ispadnemo gluplji od stranaca. Istraživanja pokazuju da je preko 60 posto građana Srbije protiv ulaska u EU, a ipak ubedljivo pobeđuju stranke koje su eksplicitno proevropske i još eksplicitnije poslušne. Da li je moguće da patriotski blok ne može inteligencijom da savlada tako slabog protivnika? Istina je, taj protivnik ima skoro sve medije u svojim rukama, ali imao ih je i Milošević svojevremeno, pa je uprkos tome poražen na izborima.
Preporuke:
12
0
38 četvrtak, 15 novembar 2012 14:37
Dejan S.
@Lola Potpuno se slažem sa vama.mi robujemo jednoumlju i nemogućnosti izricanja slobodne kritičke misli.Uz dužno poštovanje internetu nema promena bez televizije.
Preporuke:
6
0
39 četvrtak, 15 novembar 2012 15:53
saša r.
Sve je to tako kako ste napisali, g-dine Vukadinoviću. Posebno mi se dopadaju pretposlednji i poslednji pasus, jer su oni suština svih ovih događaja. Ja ne znam čime su naši političari ucenjeni, ali činjenica je da jesu. E, tu postoji kuršlus. Čak i da se neki političar odvaži da izađe pred naciju sa tom temom, pitanje je kako bi na to reagovali tzv javni mediji. Da li bi sve preneli, ili samo ono što im odgovara, a zatim tog istog političara satrli sa svojom hajkom, na kraju i poentirali u njima već poznatom stilu. Mediji u Srbiji i NVO su problem broj 1, a vrlo sam skeptičan i prema bezbednosnim strukturama, jer da su one naklonjene Srbiji, mi bismo već iznedrili jednog srpskog Putina. Ovako kako do sada ide, bojim se da imamo jedan "Mobi Dik efekat", a to je da su naši političari toliko slomljeni ucenama, da od straha postaju još gori prema Srbima od naših pravih neprijatelja.
Preporuke:
11
0
40 četvrtak, 15 novembar 2012 15:57
Slavomir Srpski
Problematicna stavka u sadasnjoj vladi je implementacija "EU Integrated Border Management (IBM)" na administrativnoj liniji UNMIKa uspostavljenoj rezolucijom 1244 u OUN. Jer taj IBM, izglasan od EU u 2004, radi usaglasavanja procedure granicnih prelaza drzava clanica EU, nije predvidjen i za unutardrzavnu administravnu podelu u Srbiji. Istina je da u dokumentu IBM, "Guidelines for IBM in Western Balkans" (http://ec.europa.eu/enlargement/pdf/financial_assistance/cards/publications/ibm_guidelines_en.pdf)iz 2004, se spominje da te linije nisu samo drzavne, u primeru BIH i ondasnje linije izmedju Srbije i Crne Gore, pre referenduma za podelu SCG. Ali nisam video ni jedan dokument gde se to eksplicitno spominje u dokumentu IBM da to vazi i za liniju administrativnog razgranicenja UNMIK-Kosova u Srbiji. Sledeci logiku, onda dokumenti IBM smatraju UNMIK-Kosovo kao "state" (drzava), pa kao najmanje sadasnja vlada mora da zatrazi dopunu i izmenu zvanicnog EU dokumenta o IBM.
Preporuke:
7
0
41 četvrtak, 15 novembar 2012 16:07
saša r.
@Siniša
Mislim da ovde grešite. Milošević jeste imao glavne medije u svojim rukama, ali su ljudima koji su razmišljali drugačije bili na domak ruke novine Blic i Glas, TV i radio Studio B, radio B92. A sada toga nema nigde. Da nije interneta, ne bismo znali ništa. G-dine Siniša, mnoga domaćinstva u Srbiji nemaju internet, čak i oni koji bi kupili kompjuter, nemaju nekog ko bi ih naučio osnovnim stvarima. Jer da je stvar kojim slučajem drugačija, ukinuli bi nam i internet. Ako ne potpuno, onda bi zabranili pojedine sajtove. Da li zaista mislite da globalistička obaveštajna mašinerija ne vodi urednu evidenciju o svakom komentatoru, a kamoli o tekstovima na patriotskim sajtovima?!
Preporuke:
10
0
42 četvrtak, 15 novembar 2012 16:37
Jovan
Milosevic i Djindjic su, kao neformalni diktatori, naivno pomislili da mogu da vode Srbiju po svom nahodjenju. Prosli su kako su prosli. Ovi to znaju.
Preporuke:
4
0
43 četvrtak, 15 novembar 2012 16:53
Goran Jevtović
saša r.

Bravo majstore!

I ne samo TV i radio stanice koji si naveo, već gomila (ako se dobro sećam oko 100) širom Srbije.
Pouzdano znam (dakle lično sam se uverio na više primera!) da je zajednički mini Štab CIA i MI 6 smešten u Segedinu tokom 99-te i 2000-te, kada su pripremali završnicu slamanja Srbije, ne samo finansirao programe tih medijskih glasila, već su im kupovali predajnike i raznu drugu tehničku, vrlo vrednu opremu (kamere, miksete, mikrofoni, link uređaji i drugo).

A narod je za to vreme lupao u šerpe... uskoro ćemo svi zajedno da lupamo tikve...
Preporuke:
17
3
44 četvrtak, 15 novembar 2012 22:28
Holy Smoke
"Ako će već, po svoj prilici i po običaju, i ovoga puta najveći deo predizbornih obećanja i parola ostati mrtvo slovo na papiru, ako neće biti ništa od najavljenog preispitivanja („Borkovih“) sporazuma sa Prištinom, ako se, naprotiv, pregovori ubrzavaju, a kooperativnost povećava – onda bi makar mogli pošteno da nam kažu čime im, to jest, čime nam to prete. Ekonomskim kolapsom? Povratkom viza? Gubitkom vlasti? Moralnom kompromitacijom? Fizičkom likvidacijom? Možda ćemo ih razumeti i podržati. Samo da i sebe i nas više ne ponižavaju mantrom o „evropskoj budućnosti“, „borbom za očuvanje teritorijalnog integriteta“ i kako to činimo radi nas samih i „budućnosti naše dece".



Poštovani Đorđe, uglavnom nam se mišljenja poklapaju, pa je tako i ovaj put. Ali, ovaj pasus je nešto posebno, sama suština naše nezavidne situacije. Ne boli toliko propala ekonomija, koliko boli to što nas prave idiotima,svaki dan, na svakom koraku.
Preporuke:
11
0
45 nedelja, 25 novembar 2012 16:26
sgold56
G.Vukadinovicu, sve sto kazete (na TV) ili napisete podrzavam u potpunosti!
Steta sto Vas ne slusaje ove nase politicke budale ( a i mi smo, kada smo ih birali i verujemo im, mada i nismo imali neki izbor)
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner